Com es presenta una queixa
Descriu, de manera clara i senzilla, el teu problema i amb quina administració no estàs d’acord. Afegeix el teu nom i cognoms, l’adreça postal, el telèfon i l’adreça de correu electrònic. També és útil adjuntar qualsevol documentació addicional que tingues sobre la queixa.
Adreçar-se al Defensor del Pueblo no té cap cost per a la ciutadania, i no cal cap advocat ni procurador per presentar-hi la queixa.
Pots presentar la queixa:
Com arribar-hi: Metro: Rubén Darío – Línia 5 / Autobusos 40 i 147. Horari d’atenció al públic: de dilluns a divendres al matí, de 9 a 14 hores, i de dilluns a dijous a la vesprada, de 16 a 18 hores.
- Per fax: remetre un escrit signat al +34 913 081 158.
- Per correu ordinari: remetre un escrit signat a: Oficina del Defensor del Pueblo, c/ Zurbano, 42 – 28010, Madrid.
Informació per telèfon: +34 91 432 79 00
Per a queixes urgents hi ha un servei de guàrdia 24 h (+34 914 327 900) i un telèfon gratuït d’informació general (900 101 025).